x تبلیغات
دکتر فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشکی کودکان

 دندانپزشکی کودکان در کرج

دندان ها یکی از مهم ترین عضو هایی می باشند که در صورت قرار دارند و در زیبایی و جذابیت افراد تاثیر گذار هستند. برای این که افراد در سنین بزرگسالی دندان هایی زیبا و مرتب داشته باشند بهتر است در همان زمان کودکی به درمان دندان هایشان رسیدگی شود. در دوران کودکی برای چکاپ و درمان دندان های کودک باید به متخصص دندانپزشک کودکان مراجعه شود زیرا با علمی که متخصصین دندانپزشکی کودکان درباره دندان ها و نحوه برخورد با کودک را دارند می توانند به درمان و بهبودی دندان های وی کمک کنند.

فلوراید تراپی کودکان زیر دو سال

دندانپزشکی کودکان

 فلوراید تراپی کودکان زیر دو سال

فلوراید تراپی کودکان زیر دو سال اغلب انجام نمی شود فلوراید تراپی یکی از راه های پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان می باشد که معمولا برای کودکان از سن 3 سالگی به بعد انجام می شود. فلوراید تراپی مانع از پوسیدگی دندان کودکان در اثر عوامل مختلف می شود و فلوراید یک ماده معدنی می باشد که به صورت یک لایه نازک بر روی دندان ها قرار می گیرد. متخصص دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات درمانی و پیشگیرانه را با متد های روز دنیا انجام می دهد. 

قیمت کشیدن دندان کودک در کرج

دندانپزشکی کودکان

 قیمت کشیدن دندان کودک در کرج

قیمت کشیدن دندان کودک در کرج در مطب دکتر فدرا یوسف پور بسیار منصفانه می باشد. زیرا ایشان مطابق با نرخ تعیین شده توسط واحد های نظارتی هزینه کلیه خدمات درمانی و پیشگیری را دریافت می کند. کشیدن دندان در واقعی که دندان دچار شکستگی شدید ، پوسیدگی شدید، عفونت و... شده باشد توسط متخصص دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا یوسف پور انجام می شود. 

متخصص دندانپزشکی کودکان

 متخصص دندانپزشکی کودکان

متخصص دندانپزشکی کودکان فردی می باشد که به صورت تخصصی در حوزه درمان، تشخیص و پیشگیری مشکلات و آسیب های دهانی و دندانی مشغول به فعالیت می باشد. ما به شما والدین محترم توصیه می کنیم که برای درمان و خدمات دندانپزشکی کودکان خود را نزد متخصص دندانپزشکی کودکان ببرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید و کودکان در آینده دچار اضطراب و استرس شدید نشوند دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج مشغول به فعالیت می باشد و آماده خدمت رسانی به فرزندان دلبند شما در این زمینه می باشد. 

کشیدن دندان تحت بیهوشی اطفال

دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

 کشیدن دندان تحت بیهوشی اطفال

کشیدن دندان تحت بیهوشی اطفال برای کاهش ترس و استرس کودکان در زمان کشیدن دندان انجام می شود تا کودکان بریا مراجعه بعدی به دندانپزشکی مشکلی نداشته باشند و خاطره ای ناخوشایند از تجربه دندانپزشکی در ذهن خود نداشته باشند. ، در خیلی از مراکز دندانپزشکی برای انجام درمانهای دندانپزشکی، دندانپزشک مجبور است با کمک دستیارانش و والدین کودک، کودک را گرفته و بی حرکت نگهدارند و درمان دندانپزشکی را برای وی انجام دهند در حالیکه این حالت باعث ایجاد خاطره ای بد و ترس از دندانپزشکی در کودک می شود و ممکن است در آینده هم این ترس در بزرگسالی باقی بماند. بنابراین در این زمان استفاده از روش بیهوشی بهترین راهکار برای درمان دندانپزشکی برای این کودکان می باشد. 

کلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج

دندانپزشکی کودکان

 کلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج

کلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج دارای محیطی بسیار شاد و جذاب برای کودکان و اطفال کم سن و سال می باشد. در واقع این کلینیک بیرا کودکان و اطفال که دارای سن کمی می باشند طراحی شده است و کلیه خدمات درمانی و پیشگیرانه در دهان و دندان کودکان در این محیط انجام یم شود. کلینیک دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج واقع شده است.

فیشور سیلانت دندان کودکان

دندانپزشکی کودکان

 فیشور سیلانت دندان کودکان

فیشور سیلانت دندان کودکان یکی از روش های پیشگیری می باشد که از ایجاد پوسیدگی در دندان هایی که دارای شیار می باشند جلوگیری می کند. فیشور سیلانت در واقع نوعی ماده می باشد که با استفاده از این ماده شیار های روی سطح دندان های آسیایی پر می شود. در واقع سيلانت‌ها موادي هستند كه به‌ صورت يك لايه نازك درون شيارهاي سطح جونده دندان‌هاي آسياي دائمي بچه‌ها قرار مي‌گيرند و به كمك آنها اين شيارها صاف مي‌شوند. با صاف شدن شيارهاي دندان، از گير كردن مواد غذايي بين اين دندان‌ها كاسته شده و احتمال پوسيدگي آنها كاهش مي‌يابد.

مشاوره رایگان دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان

 مشاوره رایگان دندانپزشکی کودکان

مشاوره رایگان دندانپزشکی کودکان از خدماتی می باشد که توسط دکتر فدرا یوسف پور جهت انجام خدمات بهتر ارائه می گردد.در دندانپزشکی تخصصی کودکان از آنجایی که با کودکان و اطفال کم سن و سال سرو کار دارند. احتیاج به یک محیط کودکانه با طراحی زیبا و جذاب و تجهیزات خاص کودکان دارد. مطب دکتر فدرا یوسف پور دارای محیط بسیار جذاب و طراحی و دکوراسیون کودکانه می باشد که از تجهیزات و امکانات مخصوص کودکان استفاده کرده است. 

دندانپزشک کودکان در چهارراه طالقانی

متخصص دندانپزشکی کودکان

 دندانپزشک کودکان در چهارراه طالقانی

دندانپزشک کودکان در چهارراه طالقانی دکتر فدرا یوسف پور آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به فرزندان عزیز شما می باشد. کیلینیک دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج واقع می باشد این کیلینیک از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار می باشد که والدین می توانند خدماتی درمانی و پیشگیرانه دهان و دندان کودکان خود را در این مرکز انجام دهند. دکتر فدرا یوسف پور دارای تجربه و سابقه کاری زیادی  می باشد. 

دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج

متخصص دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج

دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج دکتر فدرا یوسف پور آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به فرزندان دلبند شما می باشد ایشان دارای تخصص و دانش کافی در این زمینه می باشد و به جهت سالیان زیادی که در این عرصه فعالیت دارد دارای تجربه و سابقه کاری می باشد.  اگر به دندان دندانپزشک متخصص کودکان برای فرزندان خود هستید ما به شما دکتر فدرا یوسف پور را معرفی می کنیم.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد