x تبلیغات
دکتر فدرا یوسف پور

دندان پزشکی کودکان در کرج

دندانپزشکی کودکان

 دندان پزشکی کودکان در کرج

دندان پزشکی کودکان در کرج آماده ارائه بهترین خدمات در زینه دندانپزشکی کودکان به فرزندان دلبند شما می باشد. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندان پزشکی کودکان کلیه اقدامات مربوط به مشکلات و پیشگری از ایجاد مشکلات دندانی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهدو ایشان داریا بور تخصصی ناسیونال می باشد و نزدیک به دو دهه است که در زمینه دندانپزشکی اطفال فعالیت دارد و مناسب ترین انتخاب شما برای انجام خدمات دندانپزشکی برای فرزندان دلبند شما می باشد.

سوراخ شدن دندان در کودکان

دندانپزشکی کودکان

 سوراخ شدن دندان در کودکان

سوراخ شدن دندان در کودکان در اثر عوامل مختلفی ممکن است رخ دهد که درمان آن در اسرع وقت توسط متخصص دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا یوسف پور توصیه می شود تا بتوان دندان را حفظ کرد و از ایجاد مشکلات جدی تر جلوگیری به عمل آورد. سوراخ شدن دندان کودکان همان پوسیدگی دندان می باشد که در اثر عوامل گوناگونی همچون استفاده نادرست و یا عدم استفاده از مسواک و نخ دندان، خوردن بیش از اندازه مواد غذایی قندی و... ایجاد می شود. 

دندانپزشکی کودکان با بیهوشی

 دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

 دندانپزشکی کودکان با بیهوشی

اولین قدم برای فراهم آوردن ایمن‌ترین و راحت‌ترین درمان دندانپزشکی کودک تحت بیهوشی عمومی، مراجعه به یک دندانپزشک متخصص کودکان و هماهنگی با وی برای انجام درمان در یک بیمارستان و یا کلینیک مجهز است.در طی بیهوشی، کودک هوشیاری خود را از دست می‌دهد و وقایع حین جراحی و درمان را به خاطر نمی‌آورد. همچنین درد را احساس نمی‌کند. گویی کودک در یک خواب عمیق فرو رفته است و هیچ حرکتی نخواهد داشت. در این شرایط درمانگر می‌تواند درمان‌های لازم را به سادگی و با آرامش انجام دهد. همچنین در تمام مراحل درمان متخصص بیهوشی علائم حیاتی و تنفس کودک را نظارت می‌کند.

 

متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج

 

متخصص دندانپزشکی کودکان 

متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج

متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج دکتر فدرا یوسف پور را می توانیم به شما والدین محترم معرفی کنیم. بهداشت دهان و دندان کودکان یک امر مهم و الزامی در سلامت جسمانی آن ها می باشد.
بیشتر والدین این تصور اشتباه و غلط را دارند که دندان شیری کودکان و اطفال دندان موقت هستند و بعد از مدتی دندان های دائمی و اصلی جای آن ها را می گیرد به همین دلیل در سنین کودکی دندان های شیری نیاز به مراقبت ندارند. 

کلینیک متخصص دندانپزشکی اطفال انواع خدمات دندانپزشکی اطفال از جمله پر کردن، ترمیم، فیشور سیلانت، فضا نگهدارنده، روکش دندان شیری و... را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد.  

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد